
Якщо ви цікавитеся корейською косметикою, то про її переваги ви напевне знаєте. Проте важливо розуміти, що дійсно оцінити всі можливості бьюті-продуктів корейських брендів можна, лише користуючись оригінальною косметикою. На жаль, зростаюча популярність косметичних засобів з Південної Кореї стала стимулом для росту і значної кількості підробок. Тому сьогодні поговоримо про те, які відмінні риси має оригінальна продукція та як не купити фейк.
Як відрізнити справжню корейську косметику?
«Золоте» правило, яке допоможе уникнути підробок – не купляти косметику в сумнівних магазинах або у неперевірених постачальників. Не варто спокушатися низькими цінами, якщо ви не впевнені в оригінальності товару. Працюйте лише з тими дистриб’юторами, які закуповують товар напряму у виробника або у офіційних дилерів і надають сертифікати на всю продукцію.
Що ви можете зробити, щоб мінімізувати ризик покупки фейку?
- Перевірити штрих-код;
- Ретельно порівняти зовнішній вигляд упаковки і баночки з продуктами на офіційному сайті бренду;
- Впевнитися, що на упаковці вказана країна-виробник, дата виробництва, номер партії, склад і рекомендації щодо використання;
- Якщо на упаковці вказаний QR-код, перейти за ним і впевнитися, що він веде на офіційний сайт виробника.
Який штрих-код у корейської косметики?
Ми рекомендуємо звертати увагу не лише на наявність штрих-коду та його відповідність країні-виробнику, але й на чіткість та якість другу. Штрих-код продуктів корейського виробництва починається з цифр 880.
Не забувайте, що і код, і інші візуальні знаки можна підробити, тому візуально визначити фейк буває практично неможливо. Краща страховка – це вибір відповідального постачальника.
Як визначити строк придатності корейської косметики?
Строки зберігання (в закритому вигляді) корейських бьюті-продуктів в середньому складають 30-36 місяців, у відкритому – в середньому 12 місяців (за умови дотримання рекомендацій щодо зберігання продукції).
В 90% випадків на упаковці корейських косметичних засобів вказується дата виробництва, а не дата закінчення строку придатності. В Південній Кореї дата виробництва позначається як рік, місяць, а після – число (YYYYMMDD).
Різниця між корейською та китайською косметикою
Буде помилкою вважати, що китайська косметика «погана» або низької якості. Ви можете купити достойні косметичні засоби і серед асортименту китайських брендів, проте їх кількість на європейському ринку в десятки разів менша, ніж корейських марок. Проблема в тому, що більшість підробок корейських бьюті-продуктів виробляється саме в Китаї, і ці фейки не просто не мають властивостей оригінального продукту, але й можуть бути небезпечними для здоров’я та зовнішності.
Чому саме корейська косметика стала настільки популярною?
Ще якихось 10 років тому корейська косметика сприймалась більшістю споживачів як «екзотика», і активно експериментували з її використанням здебільшого бьюті-блогери і любителі новинок. Сьогодні ж в арсеналі більшості українських жінок є принаймні один косметичний засіб корейського виробництва.
Популярність корейської косметики зумовлена не якимось окремим критерієм, а поєднанням факторів. Виділимо декілька ключових переваг:
- Візуальні відмінності. Незвичний дизайн, баночки в вигляді фруктів, яскраві упаковки, гумористичні малюнки та написи – такий зовнішній вигляд косметики є незвичним для європейського ринку, тому закономірно привернув увагу споживачів.
- Корейський культ догляду за шкірою. Хлопці та дівчата в Південній Кореї привчені з ранніх літ піклуватися про свій зовнішній вигляд, в тому числі доглядати за шкірою. Вони ретельно вибирають засоби, добре розбираються в компонентах і активно діляться враженнями про косметику в соціальних мережах та на форумах. Тому виробникам доводиться безперервно вдосконалювати власні продукти, щоб догодити своїм вибагливим споживачам.
- Поєднання традицій та інновацій. Що входить до складу корейської косметики? Екзотичні для європейських бьюті-засобів та традиційні для країн Азії компоненти (наприклад, центелла азіатська) поєднуються в формулах з найсучаснішими високотехнологічними інгредієнтами (наприклад, пептидами). В результаті досягається висока ефективність догляду.
- Доступна вартість. Перевага, яка істотно посприяла росту популярності корейської бьюті-продукції – можливість для споживача вибрати ефективне рішення своєї естетичної задачі навіть в рамках мас-маркету, в доступній ціновій категорії.
Очевидно, що популярність корейської косметики зумовлена поєднанням переваг: вигідна ціна, ефективність, безпечність складів, надзвичайно широкий вибір, яскравий привабливий дизайн.
Які марки корейської косметики найкращі?
Зовсім некоректно буде розділити бренди на «хороші» і «погані», адже оцінювати бренд варто лише з урахуванням того, продукти яких конкретно категорій вас цікавлять, а також які критерії є важливими саме для вас. Вибір достойних корейських брендів дуже широкий, але однозначно не існує єдиного лідера для всіх категорій.
- Чудові зволожуючі продукти ви знайдете у бренда Laneige;
- Ефективні антивікові засоби представлені серед продукції марок Bueno та Medi Peel;
- Доступна косметика для волосся з ефективними та безпечними формулами – Massil і Lador;
- Одноразові тканинні маски високої якості можна вибрати із широкого асортименту JM Solution;
- Відмінні патчи – у брендів Gaston і FarmStay;
- ВВ-креми и кушони – у бренда Missha,тональні основи та пудри – у марки Enough;
- Косметика для проблемної шкіри – Dr.Jart та Cosrx.
Чому якість косметики важлива?
Мета «виробників», що продають підробки – нечесний заробіток. Їхня головна задача – створити максимально схожий візуально продукт, при цьому замінити всі ефективні дорогі активні компоненти в кращому випадку дешевими «наповнювачами». Однак підробки не завжди виявляються просто неефективними, нерідко така косметика здатна викликати подразнення і алергічні реакції, а довгостроковий вплив неоригінальної косметики на шкіру і організм в цілому є непередбачуваним.
Важливо, щоб косметика не тільки була оригінальною, але й транспортувалася і зберігалася на складі з дотриманням оптимальних умов. Тому в Lotana ми суворо контролюємо весь життєвий цикл продукту, починаючи від ретельного вивчення процесів його виробництва, закінчуючи правильним зберіганням на складі.