З яких брендів потрібно починати, коли відкриваєш свій магазин

Відкриття будь-якого бізнесу базується на пошуку прибуткової бізнес-моделі. І щоб зрозуміти, як відкрити магазин косметики і яку саме продукцію ви продаватимете, потрібно провести аналіз ринку та визначити, якою саме буде концепція вашого офлайн або онлайн-магазину. Економічна криза та військові дії закономірно відкладають відбиток і на купівельній спроможності споживачів. Тому відкриваючи магазин у період економічної та політичної нестабільності, як ніколи важливо запропонувати своїй цільовій аудиторії «правильний» товар, який відповідатиме потребам клієнтів і при цьому залишатиметься в рамках прийнятного бюджету.

Корейська косметика наразі виглядає дуже перспективно, оскільки має вигідне співвідношення ефективності та вартості. Власне, саме це поєднання переваг стало головною причиною її зростаючої популярності. Асортимент брендів, лінійок та продуктів на корейському косметичному ринку величезний, і ви точно зможете вибрати продукцію відповідно до концепції та цільової аудиторії вашого магазину.

Незважаючи на те, що продаж косметики через інтернет та офлайн-магазин – це дві різні бізнес-моделі, у будь-якому випадку розпочати доведеться з аналізу: цільової аудиторії, конкурентів та пропозицій постачальників (за попередньо обраними вами категоріями та марками).

Як сформувати асортимент магазину косметики

Якщо мова про офлайн-магазин, асортименти потрібно співвідносити з торговими площами. Але на цих «технічних» моментах у цій статті ми зупинятись не будемо. Поговоримо про те, як вибрати бренди та продукти, які будуть затребувані серед вашої цільової аудиторії.

Варто зазначити, що серед корейської б’юті-продукції можна вибрати марки та товари, які ідеально впишуться в асортимент при різних бізнес-концепціях: і якщо ви вирішили відкрити магазин натуральної косметики, і якщо ви прагнете сфокусуватися виключно на професійних засобах, і якщо вибрали для себе нішу декоративної косметики.

Незважаючи на високий інтерес до всіх категорій продукції південнокорейських виробників, існують певні тренди, іншими словами, мода на конкретні товари і навіть на певні компоненти. Так, наприклад, величезний інтерес і любов серед споживачів завоювали засоби з муцином равлика, центеллою, ВВ-креми та кушони, патчі та одноразові маски, пептидні антивікові продукти тощо.

Рекомендації експертів Lotana: які б’юті-хіти варто включити до свого асортименту

  • Тональні та ВВ-креми Missha. Зокрема, варто звернути увагу на світовий бестселер M Perfect Cover BB Cream і тональний крем-кушон із зволожуючими властивостями Magic Cushion Moist Up.

  • Патчі для очей Gaston та Beauugreen. Ці відносно недорогі бренди корейської косметики змогли запропонувати ефективне вирішення проблем набряклості, тьмяності та зневоднення шкіри навколо очей та підкорити споживачів привабливим «інстаграмним» дизайном своїх продуктів. Патчі, які користуються особливою любов’ю покупців – Shooting Star Sky Blue від Gaston і Collagen and Gold від BeauuGreen.

Gaston Небесно-голубые гидрогелевые патчи для глаз Shooting star season2 sky blue eye patch

  • Доглядові засоби із потужними пептидними комплексами Medi-Peel. У бренду багато чудових продуктів. Наприклад, один із постійних лідерів у категорії антивікової косметики – сироватка Bor-Tox Peptide Ampoule. Армію шанувальників і величезну кількість захоплених відгуків також зібрала лінійка Cencica з азіатською центеллою.

Medi-Peel Омолаживающий крем для век с пептидами Peptide Balance9 Eye Hyaluronic Volumy Eye Cream

  • Тканинні та альгінатні маски Dr. Jart. Одноразові маски стали однією з перших візитівок Південної Кореї на б’юті-ринку. Маски Dr. Jart зарекомендували себе не просто як приємний косметичний ритуал, а як можливість швидкого та ефективного вирішення цілого спектру естетичних завдань. Приклад затребуваних продуктів бренду в цій категорії – Cryo Rubber With Firming Collagen – ліфтингова альгінатна маска з колагеном та Ceramidin Facial Mask – регенеруюча тканинна маска з комплексом керамідів.

  • Ампульні сироватки FarmStay. Цьому бренду вдається поєднувати справді робочі формули з доступною вартістю. В асортименті багато хітів і серед антивікових продуктів, і серед засобів для очищення, і в категорії тканинних масок. Ми рекомендуємо особливу увагу звернути на ампульні сироватки Collagen and Hyaluronic Acid (зволоження та ліфтинг) та Dr-V8 Vitamin Ampoule (відновлення, освітлення, омолодження).

  • Консилери, тональні креми та пудри від Enough. Цей бренд точно знає секрет ідеального тону обличчя. Всі засоби декоративної косметики для обличчя неодмінно спрямовані також на багатовимірний догляд за шкірою: захист від УФ-променів, підтримання рівня вологи, профілактику запалень, омолоджуючу дію. Продукти, які незмінно входять до топ-продажів – Collagen Cover Tip Concealer та Collagen Moisture Foundation.

Окрему статтю варто присвятити догляду за волоссям. У цій категорії спостерігається впевнений попит, дедалі більше з’являється позитивних відгуків, що сприяє підвищенню довіри серед споживачів.

Кращі бренди корейської косметики для волосся, продукти яких найчастіше обирають клієнти Lotana: CP-1, Lador та Masil.

У чому особливість корейської косметики?

Різноманітність та можливість вирішення широкого спектру б’юті-задач. Ринок косметики в Південній Кореї є супернасиченим і висококонкурентним. Кількість виробників і брендів величезна, тому і кінцевий споживач, і власник магазину завжди має вибір, незалежно від того, яка саме категорія продукції його цікавить.

Косметична галузь отримує підтримку на державному рівні, але й на державному рівні суворо контролюється якість та безпека продукції. Ще одна особливість саме корейського ринку – наявність великих незалежних лабораторій, на базі яких розробляються формули продуктів для різних марок. Іншими словами, багато популярних брендів косметики в Кореї не мають власних лабораторій, а доручають розробку складів авторитетним лабораторіям, які роблять це на правах підрядника. Такий підхід дозволяє розвиватися невеликим компаніям і складати конкуренцію виробникам-«важкоатлетам», стимулюючи ринок в цілому.

Цінова перевага перед європейськими та американськими брендами. Ефективність та висока якість – властивості, якими може похвалитися велика кількість культових та авторитетних марок Європи та США. Однак більшість із них належить до преміального сегменту і є доступною лише певній аудиторії споживачів. Корейська формула популярності на світовому ринку якраз і заснована на поєднанні якості, ефективності та доступної вартості.

Безумовно, існують преміум бренди корейської косметики, і їхня продукція представлена ​​за відповідною ціною. Однак навіть у сегменті мас-маркету можна знайти засоби з робочими формулами, які справді ефективно вирішують заявлені задачі.

Незвичайні, цікаві продукти та новинки. Якщо ви хоч б раз були в магазині, де на полицях по сусідству знаходяться бьюті-засоби корейських та інших виробників, ви напевно помічали візуальну різницю між ними. Сьогодні європейські бренди не настільки стримані в кольорах і стилістичних оформленнях, як 10-20 років тому, але все одно яскравість і сміливість у дизайні корейської косметики відразу чіпляє погляд споживача.

Виграшна відмінність корейського ринку косметики – динамічність. Це стосується всього, починаючи від інновацій, які виробники впроваджують у своїх формулах, закінчуючи постійною появою новинок у лінійках та змінами у дизайні. Щоб тримати споживачів у тонусі та стимулювати високий інтерес до своєї продукції, бренди безперервно працюють над удосконаленням форми баночок та пляшечок, пошуком нових «спецефектів», а також у середньому щорічно змінюють зовнішній вигляд своїх продуктів.

Які документи потрібні на продаж корейської косметики?

Якщо ви продаєте косметику, вам необхідно мати документи, які підтверджуватимуть її якість та безпеку. Сертифікація косметики з Кореї – це відповідальність постачальника, у якого ви купуватимете продукцію. Так, наприклад, купуючи бьюті-товари в Lotana ви можете бути впевненими в оригінальності та відповідності продукції всім законодавчим вимогам. Ми надаємо Сертифікати та висновки СЕС, які підтверджують походження косметики та той факт, що вона відповідає державним нормам.

В асортименті Lotana представлені марки та засоби, які пройшли суворий відбір – всі вони відповідають високому стандарту якості, ефективно вирішують заявлені задачі, мають безпечні формули та обґрунтовану вартість. Ви зможете вибрати бренди корейської косметики для молодої шкіри, антивікові лінійки, продукти для кожного етапу б’юті-рутини.

Ми пропонуємо вигідні умови співпраці та оперативну безкоштовну доставку по Україні. А головне, ви завжди будете впевнені, що будь-який куплений у Lotana товар – оригінальний, якісний, з актуальними термінами придатності.



Товар доданий в Вашу корзину!